Kirkebyløbet.dk © 2015

Generelt - 2017

- Bedes gennemlæst før start! -

Dato

Løbet foregår altid den første lørdag i september. I år den 2. september. Se mere om dagen under menupunktet "Program".

 

Sted

Start og mål foregår ved "Udsigten" ved Alpevej og Tørvelong, 5771 Stenstrup. GPS koordinater: WGS84: 55.09788,10.51108.

 

Parkering

På Tørvelong - følg skilte og P-vagter.

 

Tilmelding

Gå til menupunktet "Tilmelding".

 

Online tilmelding

Lukker 1. september kl. 23.59.

 

Eftertilmelding

Der er mulighed for eftertilmelding på løbsdagen indtil senest ½ time før hver start. Det er muligt at betale kontant eller mobile pay.

 

Priser

Pris pr. deltager:

Distance:

1. marts -

27. august

28. august -

2. september

3,22 km:

kr. 60

kr. 85

5,00 km:

kr. 85

kr. 110

10,1 km:

kr. 110

kr. 135

Halvmarathon:

kr. 135

kr. 160

Marathon:

kr. 150

kr. 175

Alle priser tillægges et tilmeldingsgebyr kr. 6,25.

 

Tilmelding af hold foretages i tilmeldingsmodulet, og der opkræves kun ét tilmeldingsgebyr.

 

Medalje

Der er medalje til marathonløberne, når de kommer i mål. På alle øvrige distancer kan medaljen tilkøbes, kr. 20 pr. stk, og det sker enten ved online tilmelding eller eftertilmelding.

 

Ruter

Se under menupunktet "Ruterne". Der er hjælpere samt skilte og anden opmærkning ude på ruterne, så hold øje med anvisningerne.

 

Barnevogne o.l.

Klap-, barne-, løbevogne o.l. er velkomne, men der kan ikke købes startnummer til disse. Køretøjerne skal føres af voksne.

 

Tidtagning

Tidtagning sker via en chip, der sidder i startnummeret. Derved er der ikke noget, der skal afleveres efter løbet. Startnummeret skal dog fremvises ved udlevering af forplejning, se info. længere nede.

 

Resultater

Resultaterne kan ses under menupunktet "Resultater" efter løbet. Der kan gå nogle timer, da vi er afhængig af gode satelitforbindelser ude i terrænet.

 

Lodtrækningspræmier

Alle deltager i lodtrækning om fine præmier. Præmien kan hentes i teltet, når du er kommet i mål.

 

Bagage

Der vil være mulighed for bagageopbevaring under løbet. Opbevaringen sker på deltagernes eget ansvar.

 

Depoter:

3,22 km rute:

Væske og frugt ved 1 km

5,00 km rute:

Væske og frugt ved 1 og 4 km

10,1 km rute:

Væske og frugt ved 1,5 og 5,5 km

Halvmarathon og

marathonruter:

Væske og frugt ca. for hver 5 km

Forplejning i start- og målområdet til deltagere

Frem til start på de enkelte distancer tilbyder vi vand, kaffe og the. Efter løbet vil der være en let forplejning.

 

Forplejning udleveres mod fremvisning af gyldigt startnummer.

 

Sikkerhed

Hjemmeværnet vil sikre, at løbets deltagere kan færdes trygt på vejene, ligesom der vil være skiltet med "motionsløb".

 

Førstehjælp

En sygeplejerske vil være til stede i målområdet og klar til at tage sig af skader, hvis nødvendigt. Der forefindes hjertestarter.

 

Toilet

Der er opstillet toiletvogne i umiddelbar nærhed af målområdet. Skilte vil vise vej.

 

Plakat

Plakat kommer senere og kan hentes her

 

Diplom

Diplom kan udskrives fra resultatsiden.

 

Yderligere spørgsmål

Har du yderligere spørgsmål, så kontakt løbsansvarlig Lone B. Larsen pr. mail lbl@svendborgmail.dk eller telefon 51140536, bedst efter kl. 17.00.

Nyheder:

Kirkeby Løbet 2017 er vel gennemført.

 

Tak til alle deltagere, sponsorer, lodsejere og hjælpere for god opbakning.

_______________________

Tak til sponsorerne:

Se alle sponsorer her

_______________________

En stor tak for godt samarbejde til: Hvidkilde Gods, Skjoldemose Gods og Skov samt Naturstyrelsen, der stiller deres arealer til rådighed for Kirkeby Løbet.

_______________________